marți, septembrie 25, 2007

Suferinta lui Plesan

Pleşan, cel mai scump transfer din istoria Stelei, petrece trei ore pe zi în sala de forţă şi speră să fie apt de joc la începutul lui 2008. O intrare dură şi Mihăiţă Pleşan a încheiat-o cu fotbalul în această toamnă! Fractură de peroneu! Era minutul 4 al meciului pe care Steaua îl disputa la Cluj, cu CFR (0-0), iar atacul lui Semedo asupra proaspetei achiziţii a roş-albaştrilor l-a adus pe mijlocaşul de 1,5 milioane de euro pe masa de operaţii. Pe 21 august, fotbalistul de 25 de ani a suferit o intervenţie chirurgicală la Spitalul Municipal Bucureşti. S-a stabilizat fractura de peroneu la piciorul stîng cu o placă cu şuruburi şi s-a refăcut ligamentul colateral intern, precum şi ligamentele tibioperonee.
"Stadionul Ghencea e un loc sfînt pentru fotbalul românesc. De multe ori mă visez marcînd aici un gol important. Mi-ar plăcea ca tribunele să urle de fericire, să se ştie cine e Mihăiţă Pleşan"

Operaţia a fost o reuşită, dar de-abia din ianuarie 2008 se preconizează ca Mihăiţă să revină pe gazon. În aceste zile, Pleşan îşi urmează conştiincios programul de recuperare: "Depinde mult de cum mă recuperez. Mai stau o lună în Bucureşti, după care plec la Bologna, pînă în luna decembrie. Din Italia încep alergările, iar la revenirea în ţară, antrenamentele normale".
Programul zilnic al jucătorului? Povesteşte chiar Pleşan: "Trei ore de pregătire recuperatorie. Mai întîi, exerciţii fizice pentru menţinerea muşchilor. Asta o dată pe zi, aproximativ un ceas. Dimineaţa şi seara lucrez la un aparat special, pentru consolidarea osului. Seara mai fac magnetoterapie, care măreşte cu 50 la sută capacitatea de revenire". Fotbalistul încă merge sprijinit în cîrje. Şi nu vrea să fie pozat în sală. "Locul meu e pe gazon. În fiecare zi îmi muşc buzele şi-mi spun: O să-mi revin, să fiu mai puternic decît înainte!. Am o dorinţă foarte mare de a ajunge numărul 1", spune Mihăiţă.
Sursa: Gazeta Sporturilor

Niciun comentariu: