joi, septembrie 20, 2007

Hagi si-a laudat echipa dupa infringere

Hagi şi-a lăudat echipa după înfrîngere, dar a criticat jucătorii introduşi pe parcurs: Surdu, Croitoru şi Badea. Steaua a pierdut cu Slavia, dar Gică Hagi a văzut suficiente motive pentru a fi mulţumit: "A fost un meci foarte bun, mai puţin ultimele 15 minute, cînd a existat multă dorinţă, dar mai puţină gîndire. Pe final, ne-am lăsat adversarul să-şi facă jocul. Una peste alta, a fost cel mai bun joc al Stelei de cînd antrenez eu echipa! Dar aşa sînt echipele din Ligă, unele de mare calitate, care îţi dau două goluri din două ocazii, chiar dacă joacă doar cu mingi lungi. Slavia e bună în defensivă şi aşteaptă golul. Greşeli ale noastre au făcut ca, la golul al doilea al cehilor, un jucător al lor să poată centra de pe linia de tuşă fără să fie blocat. Noi am avut posesie, ocazii, dar fotbalul e uneori nedrept".
Hagi a recunoscut că schimbările efectuate nu au dus la ameliorarea jocului: "Cei care au intrat pe parcurs nu au adus decît puţin în jocul echipei. S-a văzut că Iacob, Cristocea şi Badea nu sînt sută la sută pregătiţi fizic. De aceea, pe final s-a vrut, dar nu s-a jucat cum ar fi trebuit. La 1-1, am crezut că putem învinge, cehii erau periculoşi doar prin pase direct pe Vlcek. E o înfrîngere cu 1-2 în deplasare, deşi puteam obţine mult mai mult, pentru că am avut ocazii numeroase. Nu putem decît să aşteptăm meciurile următoare şi vom vedea".
Sursa: Gazeta Sporturilor

Niciun comentariu: