luni, septembrie 24, 2007

Hagi a demisionat!






Steaua a ramas fara antrenor! Dupa aproape 3 luni la carma Stelei, Gica Hagi a hotarat sa isi dea demisia, declarand ca se simtea torturat la Steaua. Patronul Gigi Becali a anuntat ca in scurt timp Cosmin Olaroiu va prelua echipa din Bulevardul Ghencea.
"M-am saturat. Era o tensiune de nedescris. Ma simteam torturat la Steaua", a spus Hagi, citat de postul de televiziune SportRo.
Becali a declarat ca "am vorbit cu Argaseala. Hagi l-a chemat pe Argaseala in birou si i-a spus ca 'nu vreau nici un ban, imi dau demisia, este irevocabil'. Singurl meu regret este ca Dumnezeu nu mi-a ajutat cu nasul meu. Demisia lui Hagi este demisie, si cu asta basta, nu trebuie sa ii accept eu. Ai luat o hotarare, ai luat pana la cap. Nu pot sa il conving de nimic. Vine Olaroiu. Il voi suna acum pe Olaroiu si va veni intr-o saptamana sau doua. E singurul antrenor care va veni la Steaua, intr-o zi, doua, o saptamana sau la anul este Olaroiu. Rednic nu vine la Steaua, singurul e Olaroiu".
Demisia lui Gica Hagi a fost confirmata de presedintele Ligii Profesioniste de Fotbal, Dumitru Dragomir. "Stiam ca si-a dat demisia. Stiu mai multe dar nu vreau sa comentez nimic acum", a spus Dragomir.
Gica Hagi a fost, joi, la Stadionul Steaua, dar nu a condus antrenamentul. Antrenori interimari vor fi secunzii Massimo Pedrazzini si Mihai Teja, pana la sosirea lui Cosmin Olaroiu.
Fostul antrenor al Stelei, Gheorghe Hagi, a condus echipa din Ghencea in 11 partide oficiale, sase in Liga I si cinci in cupele europene, obtinand in total sase victorii, trei egaluri si doua infrangeri.
Sursa: Onlinesport & Fanatik

Niciun comentariu: