miercuri, iulie 25, 2007

Ionut Rada si Dorel Zaharia au ajuns in Ghencea











Inceput nu cu multe minute inainte orei 20, la antrenamentul Stelei din aceasta seara au participat si proaspetele achizitii, Ionut Rada si Dorel Zaharia. Dupa o scurta repriza de streching, cei doi au trecut la treaba. Zaharia a fost trimis sa dea ture de teren, in timp ce "Barza" (n.r.- Rada) a intrat la un "5 contra 2" cu ceilalti stelisti. Fostul rapidist radiaza, fiind tot timpul cu zimbetul pe buze.
"Am semnat pe o perioada de trei ani cu Steaua. Nu are de ce sa-mi fie frica de galeria Rapidului, pentru ca sint profesionist si imi vad de drumul meu in continuare. Ce-a fost a fost. Eu zic ca mi-am facut treaba la Rapid si sper ca la Steaua voi avea mari succese. In aceasta seara, voi efectua primul antrenament cu Steaua", a declarat Ionut Rada.
Sursa: Fanatik

Niciun comentariu: