miercuri, iunie 27, 2007

Thereau a fost prezentat oficial la Anderlecht


Fostul stelist Cyril Thereau a fost prezentat oficial în această după-amiază la gruparea belgiană Anderlecht. Jucătorul a fost însoţit de managerul general al grupării, Herman Van Holsbeeck. "Un club de top are nevoie de cel puţin 4 atacanţi buni. Este motivul pentru care am căutat acest atacant suplimentar. L-am lasat pe Mbokani să plece pentru că era prea scump în raport cu ceea ce a arătat. În ceea ce-l priveşte pe Sterchele, am făcut tot posibilul pentru a-l aduce, dar cînd mi-am dat seama ce s-a întîmplat, am spus imediat că ne vom opri aici. Sîntem foarte fericiţi că l-am achizitionat pe Thereau", a declarat la conferinţa de presă managerul general, Herman Van Holsbeeck.



Thereau a declarat că transferul la Anderlecht este cel mai fericit eveniment pentru el: "Sînt foarte fericit pentru că totul a decurs bine. Preţul cerut de la Bucuresti a îndepărtat mai multe cluburi, printre care şi Bruges. Datorită lui Jacky Mathijssen, al cărui efort îl apreciez, am ajuns la Charleroi. Cînd am auzit că Anderlecht şi-a manifestat interesul pentru mine, acum trei sau patru zile, alegerea mea a fost făcută foarte rapid. Din punct de vedere sportiv, este cel mai înalt nivel. Din Franţa, am avut contacte concrete cu Auxerre şi puţin cu Sochaux", a declarat Thereau.
Sursa: RSCA.BE & GSP

Niciun comentariu: