vineri, iunie 29, 2007

Se întoarce Andrey!

Andrey s-a pregătit ieri cu Steaua II, dar a fost înştiinţat că trebuie să se alăture lotului mare, aflat în cantonament în Austria.
Deşi finanţatorul Stelei, Gigi Becali, a anunţat în urmă cu cîteva zile că îl va trimite pe Andrey Nazario la echipa a doua, viitorul portarului brazilian la roş-albaştri pare să capete un nou contur.
Asta după ce, ieri, managerul Adrian Ilie a anunţat că îl aşteaptă pe jucător în cantonamentul primei echipe, în Austria. "Andrey a făcut vizita medicală la Bucureşti, a trecut-o cu bine şi îl aşteptăm în cantonament aici, la Kaprun, pentru a se pregăti cu echipa mare. Situaţia se poate schimba doar în cazul în care va primi vreo ofertă din altă parte", a precizat "Cobra".


Pînă la anunţul făcut de manager, goalkeeperul sud-american a apucat să facă deja primul antrenament cu lotul echipei de tineret. "Mi-am făcut tratamentul de recuperare în Brazilia şi sînt apt din punct de vedere fizic. Eu o să mă pregătesc unde mi se va spune. Mai am trei ani de contract cu Steaua şi vreau să-i duc pînă la capăt", a spus Andrey la finalul şedinţei de pregătire de aseară.
Sursa: GSP

Niciun comentariu: