sâmbătă, mai 19, 2007

"Nu vreau sa plec!"

Finantatorul ros-albastrilor, Gigi Becali, a declarat ca este dispus sa-l cedeze pe atacantul francez oricarei formatii pentru suma de 1.500.000 de euro.
Aflat în perioada de recuperare dupa ce s-a reaccidentat în partida de la Cluj, Cyril Thereau (foto) a afirmat ca nu are nicio oferta. "Eu nu vreau sa plec de la Steaua. Nu stiu ca o echipa din Belgia este interesata de mine, iar în aceste conditii nu am discutat cu nicio alta formatie. Repet, nu am niciun motiv sa plec de la Steaua, deoarece eu doresc sa joc din nou în Liga Campionilor cu aceasta formatie", a spus Thereau. Acesta s-a referit si la interesul Fiorentinei pentru el: "De ce as fi încântat sa joc alaturi de Mutu? Nu am eu destui internationali români în Ghencea? Joc alaturi de Dica, Goian, Ghionea, deci totul este cum nu se poate mai bine".

Vârful francez a discutat si de starea lui de sanatate. "Inca nu stiu când voi reveni pe teren. Totusi, doctorii m-au asigurat ca o sa joc din nou la începutul startului de sezon. Astept cu nerabdare meciurile din Liga ", a încheiat Cyril.
Sursa: GSP & Pro Sport

Niciun comentariu: