joi, mai 24, 2007

MM Stoica a semnat cu Unirea Urziceni!




Fostul manager general al Stelei, Mihai Stoica, a fost instalat azi in functia de presedinte executiv al clubului Unirea Urziceni. La conferinta de presa sustinuta la hotelul Phoenicia din Bucuresti a fost prezent din partea gruparii ialomitene doar antrenorul echipei, Dan Petrescu, si directorul de imagine al Unirii, Aurelian Sandulescu.
“Cea mai buna caracterizare mi-a facut-o Adrian Porumboiu, care a spus despre mine ca sunt un presedinte kamikaze. Asa voi fi la Unirea Urziceni. Am ales acest club pentru ca am vrut sa colaborez cu Dan Petrescu, primul care m-a sunat dupa ce am plecat de la Steaua. La Unirea, singura voce care se auzea era cea a antrenorului si nu era normal. De acum inainte cu siguranta nu se va mai intampla acest lucru. S-au pierdut prea multe puncte pe greselile arbitrilor si nu a avut cine sa semnaleze acest lucru”, a spus noul presedinte, Mihai Stoica.
Obiectivul echipei este ca in urmatorii trei ani sa ajunga sa joace in cupele europene. “Daca vom putea mai repede, cu atat mai bine. Oricum, nu vom avea un buget de 12 milioane de euro, cum s-a vehiculat. Atunci am fi fost obligati sa tragem la titlu. Sambata, ii voi anunta pe cei cinci-sase jucatori de care ne vom desparti. Vom aduce in locul lor altii, in toate compartimentele. Pregatirile le vom relua pe 18 iunie”, a afirmat Dan Petrescu.
Sursa: Fanatik & Pro Sport

Niciun comentariu: