joi, mai 10, 2007

Galeria Stelei către Gigi Becali: "Marş la Dinamo!"

Galeria Stelei l-a taxat violent pe Gigi Becali pentru faptul că a fost suporterul "cîinilor" la partida Dinamo - CFR Cluj (1-0). |n Ştefan cel Mare, Becali a strigat "Auh! Auh! Auh!", a fluturat steagul alb-roşu şi s-a bucurat la golul "cîinilor", fericit că victoria trupei lui Rednic o aduce pe Steaua în pole-position pentru un loc de Champions League.
Aseară, cu cinci minute înaintea meciului, fanii au dat startul unei ofensive aproape fără precedent. Finanţatorul roş-albaştrilor a fost înjurat şi huiduit îndelung în mai multe reprize de tot stadionul. "Ciobane, pleacă din Ghencea!", "Eşti o mizerie / Gigi, eşti o mizerie!" şi "Marş la Dinamo!" au fost doar cîteva din lozincile scandate la adresa latinfundiarului.
"Eu am făcut un gest frumos şi sper ca suporterii să înţeleagă. Ce am făcut? Am luat fularul unei echipe pentru că echipa aia pentru noi a fost un simbol. Trebuie să ţinem minte toată viaţa pentru că avem şansa să jucăm în Liga Campionilor datorită lor. Au bătut şi pe Rapid, şi pe CFR, ce poţi să mai spui de Dinamo? Am să le fiu recunoscător toată viaţa lui Rednic şi lui Lobonţ", a încercat Becali să explice.
Sursa: GSP

Niciun comentariu: