miercuri, mai 16, 2007

Daniel Opriţa, la primul antrenament cu Dinamo


Daniel Opriţa s-a prezentat azi la primul său antrenament în Ştefan cel Mare, după ce a semnat, în luna aprilie, un contract pe patru ani cu Dinamo.
Daniel Opriţa a declarat că are emoţii şi că nu este capabil să efectueze un antrenament complet. "Am ceva emoţii, pentru că este primul antrenament la Dinamo. În primul rând vreau să-mi revin cu piciorul şi apoi sper să nu mai am probleme. Pot să mă pregătesc, dar nu să fac un antrenament complet. Nu am greşit drumul, îl ştiam, pentru că am avut destule meciuri aici. Îmi cunosc noii colegi, cu unii am jucat la juniori, cu Moţi am fost la CSM Reşiţa. Îi cunosc pe toţi, dar mai bine pe Moţi şi Mărgăritescu", a spus fostul jucător al Stelei.

Opriţa a menţionat că, deşi contractul său cu Dinamo intră în vigoare la 1 iulie 2007, echipa din bulevardul Ghencea i-a permis să se prezinte deja la antrenamentele noii sale echipe. "Da, s-au înţeles, mi-a dat voie", a spus jucătorul.

Mijlocaşul a menţionat că va participa la sărbătoarea organizată cu ocazia câştigării titlului de către Dinamo. "Sper ca suporterii să mă primească bine, nu am făcut nimic rău, nu au ce să-mi reproşeze, de Ghencea nu mai pot spune nimic. Voi participa la serbarea titlului, pentru că este noua mea echipă şi mă bucur că a câştigat titlul. Chiar nu mă gândeam în trecut că o să ajung să sărbătoresc titlul cu Dinamo. Sper ca la anul să fie la fel de bine", a spus Opriţa.
Sursa: Pro Sport

Niciun comentariu: