vineri, mai 11, 2007

Cadou de ziua lui!

Decarul Stelei, Nicolae Dica, s-a întors pe terenul de joc, într-o partida oficiala, dupa o pauza de sase luni. El a intrat pe teren în minutul 83 al meciului cu Ceahlaul.
Fanii de la Peluza I au afisat un banner cu mesajul "La multi ani, Dica!" (foto jos), iar când a intrat pe teren, suporterii s-au ridicat în picioare si i-au strigat numele. "Imi doream din tot sufletul sa joc. L-am rugat pe Olaroiu sa ma bage macar câteva minute. Sper sa revin cât mai repede la forma din 2006. Din acest motiv am grabit intrarea pe gazon", a declarat mijlocasul Stelei, care a fost introdus pe teren în minutul 83 al meciului cu Ceahlaul.

In perioada cât a stat în recuperare la Bologna a fost sustinut de familie, de Mihai Stoica, de Olaroiu si chiar de rivalii din campionat. "MM ma suna din doua în doua zile. Acum, când eu m-am întors la echipa, nu mai e el. Eu ramân cu speranta ca se va întoarce în vara. A facut lucruri foarte bune la Steaua, iar celor care lucrau cu el ar trebui sa le lipseasca", a spus, nostalgic, Dica. Atacantul a mai afirmat ca vrea sa joace din nou alaturi de pitesteanul Neaga. "Rica îsi doreste sa revina la Steaua, el este un jucator foarte valoros, ar fi un câstig pentru noi", a declarat "Dicanio".
Sursa: Pro Sport

Niciun comentariu: