joi, aprilie 19, 2007

Cosmin Olăroiu a semnat un contract pe trei ani cu Steaua !


Antrenorul Stelei, Cosmin Olaroiu, a sustinut azi o conferinta de presa la Palatul lui Gigi Becali, pentru a explica declaratiile contradictorii din ultimele zile referitoare la demisia sa.
A fost pentru prima data cand Olaroiu a discutat cu presa dupa meciurile slabe facute de Steaua cu Gloria Bistrita, sambata, si cu Poli Timisoara, in Cupa Romaniei, aseara.
Cosmin Olaroiu a semnat un nou contract, pe o durata de 3 ani, cu Steaua!

"Am vrut sa-mi dau demisia dar nu vreau sa las Steaua la greu!", a declarat Olaroiu imediat dupa anuntarea semnarii noului contract.

"Am facut acest lucru ca sa fie liniste si sa pun capat tuturor speculatiilor aparute in ultimul timp in presa. I-am oferit lui Olaroiu un contract pe trei ani in alb", a declarat Gigi Becali. "Acum sper ca e clar pentru toata lumea cine este antrenorul Stelei", a mai adaugat acesta.

Cosmin Olaroiu:
"Am discutat cu Gigi, cu Meme, cu jucatorii, sunt momente grele dar Steaua este o familie si asa va ramane. Eu am vrut sa-mi asum responsabilitatea, am fost foarte suparat si am incercat sa iau totul asupra mea si sa eliberez echipa de aceasta presiune. Am decis sa raman la Steaua si cu cat vad mai multa inversunare si minciuna in ceea ce scrieti, cu atat sunt mai puternic"

Gigi Becali : "Daca facem un bilant, venim dupa o calificare in Liga Campionilor, Steaua e la trei puncte de Rapid si la opt puncte de CFR. Luand in calcul accidentarile si greselile arbitrilor care ne-au privat de multe puncte, asta a facut. I-am zis: Suntem in grafic! De ce sa uitam asa de repede momentele placute traite impreuna, de performanta a Stelei? Pentru ca in viata asa se intampla. L-am vrut pe Olaroiu in continuare pentru ca a demonstrat peste tot unde a fost, este un antrenor bun. Poate nu exceptional, poate nu foarte bun dar bun. Principiul meu de viata este sa ma inconjur de oameni de caracter!"
Sursa: Pro Sport

Niciun comentariu: