duminică, martie 18, 2007

“Pentru Oli si Meme!”


Interviu : Brazilianul asteapta cu nerabdare derby-urile cu Rapid si Dinamo.

Esti fericit la acest debut?
Pentru mine nu a fost cel mai bun joc, însa ma bucur ca am înscris, iar jucatorii de la Steaua m-au ajutat foarte mult, iar pe aceasta cale tin sa le multumesc.

Cum a fost contactul cu Liga I?
Pentru mine a fost foarte ciudat. In Brazilia avem un alt stil de joc, iar fotbalistii nu joaca din prima, sunt mult mai tehnici.

Cui îi dedici acest gol?
Sunt foarte fericit, iar primul meu gol în Europa i-l dedic lui Oli si lui MM. Au avut mare încredere în mine si m-au titularizat.

Urmeaza doua derby-uri, cu Rapid si cu Dinamo..
De-abia astept sa joc cu Rapid si Dinamo, mai ales ca jucatorii din echipa mea mi-au spus foarte multe despre confruntarile cu echipele rivale.

Cum a fost atmosfera în vestiar dupa meci?
Cred ca niciodata nu am fost asa de felicitat si luat în brate de colegii mei, asa cum s-a întâmplat la Steaua. Ma bucur foarte mult ca am ales aceasta echipa.
Sursa: Pro Sport

Niciun comentariu: