marți, martie 13, 2007

“Am de gând sa tai în carne vie!”

Mihai Stoica a declarat în direct la Telesport, pentru prima data de când se afla în Ghencea, ca Steaua se confrunta cu numeroase dificultati.
“Din pacate, Steaua nu joaca ce ar trebui. Avem probleme grave si trebuie sa le remediem. Daca se termina campionatul în acest moment, noi nu ne-am îndeplinit obiectivul. Vinovatii sunt la noi, nu în alta parte. Nu ma asteptam sa cadem pe locul 4. In acest retur, din trei meciuri în campionat am luat doar doua puncte”, a spus Meme.In continuare, managerul ros-albastrilor a dorit sa le trasmita fanilor echipei sale ca, pentru gestul facut de Gigel Coman la Constanta, fundasul stelist va fi sanctionat. “Am vazut si eu caseta, iar pentru faptul ca Gigel Coman l-a lovit pe Gurita o sa vedeti ca va plati scump de tot. O sa tai în carne vie, deoarece cuvântul meu a fost încalcat. Eu le-am spus jucatorilor sa nu procedeze niciodata în acest fel. Gigel si-a pierdut cumpatul, iar la Steaua nu are ce cauta un jucator care îsi pierde cumpatul. Echipa asta a jucat mereu partide cu miza”, a spus conducatorul din Ghencea.
Sursa: Pro Sport

Niciun comentariu: