miercuri, martie 21, 2007

5 săptămîni


Dică a început de trei zile alergările pe teren şi va reveni în ţară, alături de Opriţa, la jumătatea lui aprilie, iar la finalul lunii ambii vor fi apţi de joc. Olăroiu are parte numai de veşti bune în ultimele zile. Elton i-a salvat postul în ultima etapă, iar staff-ul medical l-a asigurat că pentru derby-ul din Giuleşti, de pe 1 aprilie, se va putea baza din nou pe Ovidiu Petre, Petre Marin şi Ghionea. În plus, va conta şi pe Thereau. Pe lîngă aceste lucruri, Olăroiu a aflat că Dică şi Opriţa vor fi buni de joc la finalul lunii aprilie.
Cei doi se află la Bologna şi de cîteva zile au reînceput alergările pe terenurile cu iarbă artificială de la clinica Isokinetic. Ei vor mai rămîne în Italia pînă la jumătatea lui aprilie, după care vor reveni în ţară şi vor intra în programul de pregătire al Stelei, iar peste alte maximum două săptămîni vor fi buni de joc.
"Trebuie să ieşim bine din cele două derby-uri cu Rapid şi Dinamo şi încă două-trei etape, pentru că după aceea vor reveni şi Dică, şi Opriţa şi, practic, vom avea o echipă superputernică, nu ne va mai sta nimeni în cale", a declarat ieri unul dintre conducătorii Stelei, care a confirmat că cei doi atacanţi vor putea fi folosiţi în toate meciurile din luna mai, adică şase etape de campionat, plus eventuala finală a Cupei Timişoreana.

Ce meciuri vor prinde:
Data Meciul (Etapa)
28 aprilie Steaua - Oţelul (29)
5 mai Unirea Urziceni - Steaua
9 mai Steaua - Ceahlăul
12 mai FC Naţional - Steaua
19 mai Steaua - Pandurii
23 mai Jiul - Steaua
26 mai Steaua - Rapid / Pandurii (dacă Steaua se va califica în finala Cupei Timişoreana)

Dica: "Ma antrenez 5 ore zilnic"

- Nicolae, cum merge recuperarea?
- Foarte, foarte bine. De luni am ieşit pe teren şi am început alergările uşoare, acum rămîne să vedem cum va reacţiona genunchiul acestei faze din cadrul procesului de refacere.
- Cît timp te antrenezi pe zi?
- Dimineaţa, pe teren, în jur de două ore, iar seara, la sală, aproape trei ore. Am făcut la început, imediat după intervenţia chirurgicală, bazin timp de trei săptămîni, însă acum genunchiul e aproape refăcut şi lucrez la forţă.
- În concluzie, cînd reintri sigur?
- Probabil cel mai devreme în 4 săptămîni şi cel mai sigur în 5 săptămîni. Deci la finalul lui aprilie sper să prind măcar banca de rezerve.

Opriţa: "Am tras ca un nebun"

- Dane, cînd te vedem din nou pe gazon?
- În maximum 5 săptămîni o să fiu bun de joc. Am reînceput alergările, totul e OK. Încă mai simt o jenă la genunchi, dar este ceva normal pentru că am avut o operaţie destul de grea.
- Cum a decurs recuperarea?
- A fost o perioadă grea, dar n-am avut încotro, a trebuit să trag ca un nebun. I-am ascultat pe doctori în tot ce mi-au cerut, am făcut toate exerciţiile indiferent de greutatea lor. Tot efortul meu are ca scop final o revenire cît mai rapidă pe gazon. Vreau să-mi ajut din nou echipa şi coechipierii.
Sursa: GSP

Niciun comentariu: