joi, februarie 22, 2007

Întîlnire şoc, Berlusconi - Becali!

Patronul lui AC Milan l-a avut aseară invitat la palatul său din Italia pe finanţatorul Stelei. "Mă voi întîlni cu cineva la care chiar şi şefii de stat ajung greu. Vom lua cina împreună. E vorba de politică, dar are legătură şi cu fotbalul", a spus ieri dimineaţă, la plecarea din România, Gigi Becali. Deşi era de aşteptat ca acesta să meargă în Spania alături de echipă, patronul roş-albaştrilor a acceptat invitaţia fostului premier italian Silvio Berlusconi de a-l vizita aseară la palatul său pentru a discuta teme de politică.

"Împreună cu staff-ul meu am fost chemaţi la reşedinţa personală a lui Berlusconi. La ora şapte ne-a ivitat să luăm masa împreună. Sînt foarte mîndru că voi sta de vorbă cu acest om extraordinar", a spus ieri după-amiază Becali. Fostul premier italian este preşedintele partidului de dreapta Forza Italia, ca şi PNG-ul lui Becali. Finanţatorul echipei campioane va ajunge în cursul acestei zile la Sevilla, la bordul unei curse charter.

"După ce Berlusconi mi-a produs o mare satisfacţie invitîndu-mă la el, sper ca şi băieţii să-mi facă o bucurie şi să se califice la Sevilla"-Gigi Becali.
Sursa: GSP

Niciun comentariu: