joi, decembrie 21, 2006

Paraschiv: "După opt ani la Steaua, mi-aş dori să plec în străinătate"

Jucătorul Stelei, Sorin Paraschiv, a declarat joi că, după opt ani petrecuţi la Steaua, şi-ar dori să plece la o echipă din străinătate, dar a precizat că nu va fi "un capăt de ţară" dacă acest lucru nu se va întâmpla: "Am auzit şi eu de interesul grupării Sochaux, dar dacă va veni o ofertă, va veni pe adresa clubului şi dacă va fi ceva, voi afla. Am înţeles că antrenorul lor a venit la mai multe meciuri ale Stelei, dar în acest moment nu există o ofertă concretă. După opt ani la Steaua, mi-aş dori foarte mult să plec în străinătate. Dacă nu voi pleca, nu va fi un capăt de ţară. Dar sper că va veni şi acea zi", a spus Paraschiv.
Jucătorul consideră că este foarte greu pentru Steaua să mai câştige titlul şi nu se sperie de transferurile făcute de Dinamo şi Rapid. "Nu cred că ne mai sperie transferurile pe care le fac Dinamo şi Rapid. Erau puternici şi înainte şi ne va fi foarte greu să recuperăm. Trebuie să ne vedem doar de treaba noastră. Este foarte greu să mai câştigăm titlul, sunt multe puncte distanţă, meciuri puţine, Dinamo va trebui să piardă foarte multe, iar noi să câştigăm tot. Oricum ne vom bate pentru un loc de Liga Campionilor. Nu-l cunoaştem pe portarul Andrey, îl aşteptăm şi dacă vine la Steaua, înseamnă că este valoros. Va fi un an greu, însă tot timpul a fost concurenţă mare la Steaua", a afirmat Paraschiv.

Niciun comentariu: