duminică, decembrie 31, 2006

Marius Croitoru e al Stelei

Gigi Becali şi Porumboiu au bătut ieri palma: Steaua îl ia pe Croitoru, plăteşte 350.000 de euro şi îl cedează definitiv la Vaslui pe Panait.
La fix o săptămînă de la începutul disputei dintre Steaua şi FC Vaslui în privinţa transferului lui Marius Croitoru în Ghencea şi la doar o zi distanţă de momentul în care jucătorul şi Adrian Porumboiu s-au atacat direct, tranzacţia s-a încheiat ieri pe cale amiabilă. Patronul moldovenilor a ajuns la o înţelegere cu Gigi Becali. Ce prevede aceasta?
Marius Croitoru va fi jucătorul Stelei, iar în schimbul său campioana va plăti 350.000 de euro şi îl va ceda definitiv la Vaslui pe Bogdan Panait. Fundaşul central fusese adus astă-vară în Ghencea chiar de la Vaslui. El însă a dezamăgit, bifînd doar 18 minute în două finaluri de meci, ratînd restul de 30 de întîlniri oficiale ale Stelei din acest sezon.
"Am bătut palma cu Gigi Becali. Actele nu sînt semnate, dar înţelegerea e înţelegere. Mă bucur că l-am luat pe Panait, e un jucător pe care l-am dorit foarte tare", a spus ieri după-amiază Porumboiu. Croitoru va semna în primele zile din ianuarie un contract pe 5 ani cu Steaua, va avea un salariu de 120.000 de euro pe an şi se va prezenta la reunirea echipei programată pe 8 ianuarie, în Ghencea.
"Primul obiectiv la Steaua va fi să trecem de Sevilla. Ştiu că va fi greu, dar eu cred că se poate. A doua ţintă? Să luăm campionatul. Eu, unul, mai sper, pentru că Dinamo va avea meciuri grele"-Marius Croitoru.
"Steaua e un club serios, de-asta jucătorii preferă să vină în Ghencea, chiar dacă au şi alte oferte. Sperăm ca Marius Croitoru să-i calce pe urme lui Vali Badea, care a venit tot de la Vaslui şi a făcut un campionat de excepţie"-Mirel Rădoi.

Niciun comentariu: