joi, septembrie 28, 2006

Olăroiu: "Eram în meci"

„Am intalnit o echipa asa cum am anticipat, extrem de puternica, organizata si care ne-a dat putine sanse. In repriza a doua, o echipa ca Lyon a stiut sa fructifice avantajul de un gol cu care a intrat la pauza si a pus stapanire pe joc. Chiar daca apoi au inscris dintr-o faza fixa, au stapanit jocul, ne-au dominat din punct de vedere fizic. Totusi, chiar daca am pierdut, cred ca diferenta de scor este mare fata de raportul de forte din teren. Am incercat sa-i blocam in prima repriza, dar a venit acel nefericit moment, cu acea greseala si am primit un gol care a schimbat raportul de forte din teren. Carlos este afectat, pentru ca, chiar daca inainte scosese doua suturi foarte bune, a facut acea greseala, iar Lyon este o echipa care profita in astfel de cazuri. Ai datoria sa crezi in sansa ta si sa faci totul pentru a fructifica acea sansa. Era evident ca exista o diferenta intre cele doua echipe, dar ne-am straduit sa facem fata unui asemenea joc. Nu este deloc usor sa joci in fata unei asemenea echipe”-Cosmin Olaroiu.

Niciun comentariu: