vineri, august 25, 2006

Boskamp: "Suporteri de Liga Campionilor"


Antrenorul olandez al lui Standard Liege, Johan Boskamp, a venit primul la conferinţa de presă. El şi-a început discursul spunînd că regretă faptul că a pierdut după ce a condus cu 1-0: "Am ratat o mare şansă, pentru că nu am ştiut să gestionăm startul partidei. Practic, am început de la 1-0 şi nu am putut ţine de acest rezultat". Boskamp a continuat: "Pentru noi a fost dificil în faţa Stelei, care are o experienţă superioară nouă în cupele europene. Noi am jucat cu doi fotbalişti de 17 ani, pe cînd românii au jucat semifinala Cupei UEFA anul acesta. Steaua a avut o posesie foarte bună, a controlat aproape tot meciul şi s-a calificat pe merit".
Tehnicianul a încheiat prin a lăuda publicul de pe stadionul Naţional: "N-am jucat niciodată în cariera mea în faţa unor asemenea suporteri incredibili. Acest public merită o echipă de Liga Campionilor".
"Steaua e cu adevărat un coşmar pentru mine, e al treilea insucces în faţa românilor. Pentru coechipierii mei mai tineri, poate nu e o dramă această înfrîngere, dar pentru mine e cu siguranţă"-Eric Deflandre

Niciun comentariu: