sâmbătă, august 26, 2006

Avem viata grea


"Avem o grupă bună, cu două favorite clare: Real şi Lyon. Noi ne vom califica fără probleme. O cunosc foarte bine pe Steaua, o echipă care a crescut foarte mult în ultima vreme"-Pedrag Mijatovici, director sportiv Real Madrid.
"Pe Steaua nu am văzut-o jucînd pînă acum, dar presupun că este o echipă bună dacă a ajuns aici. Totuşi, nu cred că este atît de bună ca Dinamo Kiev"-Jean-Michel Aulas, preşedinte Olympique Lyon.
"Sunt fericit că vom juca împotriva celei mai mari echipe din toate timpurile. Din păcate, nu tocmai într-un moment foarte bun pentru noi. Îl vom întâlni pe Fabio Capello şi trupa lui de desant adusă din Italia. Nu sunt foarte fericit că vom întalni pe Lyon, una dintre favorite la câştigarea trofeului. Ultimul lucru pe care mi-l doream era să jucăm contra lui Dinamo Kiev. Sper ca în decembrie să fim prezenţi din nou la tragerea la sorţi şi să continuăm în primăvara europeană."-Mihai Stoica,manager general Steaua
"Visul meu s-a împlinit în momentul în care ne-am calificat pentru faza grupelor. În această seară, un alt vis a devenit realitate: noi vom da piept cu Real Madrid, pe care întotdeauna am vrut să o înfrunt la Bucureşti. Nu am nici un fel de teamă. Noi am atins deja un obiectiv important. Totul este posibil."-Gigi Becali,finantator Steaua.

Niciun comentariu: