duminică, iulie 23, 2006

Prezentarea lui Klemi Sabam



Fundaşul israelian Klemi Saban şi-a pus ieri semnătura pe contractul cu echipa campioană, care îi va plăti pentru fiecare dintre cei patru ani de contract cîte 230.000 de euro. El trece astfel pe locul doi în topul salariilor de la Steaua, după căpitanul Mirel Rădoi, care, după spusele lui Gigi Becali, primeşte 500.000 de euro anual.
"Mult noroc şi sper ca vara viitoare să sărbătorim un nou titlu", i-a urat imediat antrenorul Cosmin Olăroiu. "După 24 de ore de stat în această ţară am văzut că oamenii rîd tot timpul. Îmi place! Sper să îmi fac treaba foarte bine şi îmi doresc să joc peste cîteva luni în grupele Ligii", a declarat Saban.
"Sînt mîndru că am ajuns la o echipă care se bate pentru grupele Ligii Campionilor"Klemi Saban
"Modul în care a evoluat în ultimele partide ne-a întărit ideea de a-l aduce la Steaua"Cosmin Olăroiu
Va purta numărul 23.Ultimul venit în familia roş-albastră şi-a ales numărul cu care va evolua pe tricou sezonul viitor. "Deşi îmi doream să-i dau numărul 24, nu am reuşit acest lucru pentru că îl deţinea Ghionea. Klemi a ales 23. Pînă la urmă sînt sigur că sezonul viitor vom putea să dăm tuturor jucătorilor numărul 24", a declarat managerul general Mihai Stoica, făcînd aluzie la faptul că Steaua va lupta pentru titlul cu numărul 24 din istoria clubului.

Niciun comentariu: