luni, iulie 24, 2006

" Am venit sa castig trofee cu Steaua"


Gigel Coman a devenit, de vineri, jucatorul Stelei, el semnand un contract pe o durata de trei ani cu campioana Romaniei. Mijlocasul, care este al cincilea jucator transferat de Steaua in aceasta vara, va purta numarul 28 pe tricou, acelasi care l-a mai avut la FC National si Poli Timisoara.
Dupa antrenamentul de vineri seara, Coman a pozat cu noul tricou de joc declarand:
"Acest transfer este cea mai mare realizare a cariereri mele. Nu cred ca exista vreun jucator profesionist care sa nu isi doreasca sa faca performanta, iar Steaua este clar cea mai valoroasa echipa din tara. Am venit in Ghencea sa castig trofee, pentru ca pana acum doar am trecut pe langa ele. Sunt bucuros ca s-a rezolvat transferul meu si sper din tot sufletul sa ajut echipa sa realizeze ce si-a propus in acest sezon, calificarea in grupele Ligii Campionilor si castigarea campionatului. Am gasit aici un grup unit, care m-a primit cu bratele deschise, in frunte cu antrenorul Cosmin Olaroiu. Ma voi pregati la sange si promit sa nu ii dezamagesc, iar suporterilor Stelei le transmit sa aiba incredere in noi pentru ca sunt sigur ca vom avea multe motive de bucurie impreuna".
21 iulie 2006

Niciun comentariu: